نیک فرجام ها

یک وبلاگ خانوادگی

نیک فرجام ها

یک وبلاگ خانوادگی

ما کجاییم و آن ها کجا؟؟

« ای برادر عرب که دنبال من می گردی تا گلوله ات را در سینه ام بنشانی و مرا شهید کنی ! بدان که تو حالا دنبال من می گردی ، اما روز قیامت من دنبال تو خواهم گشت با این تفاوت که تو دنبال من می گردی که مرا بکشی و من دنبال تو خواهم گشت تا تو را شفاعت کنم. »

شهید حاج علی محمدی پور فرمانده گردان 412 از لشکر 41 ثارالله

  • علی نیک فرجام آزاد

شهید حاج علی محمدی پور

نظرات  (۲)

  • حسین زیلان
  • عالی بود
    سلام علیکم
    از حضور شما در وبلاگ خون بها متشکرم و برای شما آرزوی سلامتی و سعادت دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی